Hanne og Christian's liv som samboere :)

søndag, oktober 02, 2005

Søndag er en fin dag :)

Synd den nesten er slutt men.. I dag har min kjære og jeg 10 måneders dag, skulle i grunn tro vi hadde vært sammen lenger men, hehe. Han skulle egentlig være borte hele helgen og jakte, men fant ut at han skulle komme hjem lørdag kveld :) Jeg kjeda meg litt på lørdag, var og handla reker og sånn til kvelden, og da jeg kom hjem klokka to sto bilen hans der.. Skulle overraske meg han :) Fikk blomster, hvitvin og rusbrus som vi koste oss med på kvelden, med stearinlys og greier. Og et veldig fint kort *Sukk*

Vi spiste reker og kosa oss med kake til dessert. Det var koooos det. Ble en helaften ;) I dag har vi bare slappa av og sovet masse. Vi har det utrolig fint om dagen, gleder meg til vi skal se på hus etter neste sommer. Også kommer det noen valper til oss, gleder oss masse. Uff, er bare en kald vinter før det. Er ikke glad i vinteren, er bare kaldt og vått. Er så klart deilig å sitte under et pledd hjemme, men ikke fullt så koselig å gå ut i snøstorm :p

Nå lager Chris laksefileter med poteter og hollande saus. Nam :) Gleder meg masse til neste helg, da kommer søs og type, lillebror og storebror med kone og barn. Det blir kos det, men selvskutt rådyrstek (av min jeger, hehe).
Ha en fortsatt fin søndagskveld dere :)
Klemmer fra Hanne

1 Comments:

  • Jeg visste ikke at dere skal kikke på hus til neste år.. altså, sommeren 2006 eller sommeren 2007? Spennende!! Dagdrømmer om slik selv, men har ikke begynt å kikke i annonser enda. :p Da blir jeg bare sånn gira. ;) Men skriv gjerne litt om hva slags hus dere vil ha og sånn. Morro emne. :)

    Grattis med 10 mnd dagen, litt forsinka! :D

    By Blogger Hjerterdame, at oktober 03, 2005 6:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home