Hanne og Christian's liv som samboere :)

fredag, februar 23, 2007

I dag er dagen :)

Nå er jeg hjemme fra jobb, sitter her og venter på min kjære. I dag flytter vi, skal ta med mesteparten av tingene som er igjen her, kattene og sove i huset fra og med i kveld. Skal flytte resten av sakene i morgen, har jo tatt ganske mye allerede. Det blir så deilig, har ventet på dette i 2 1/2 måned :) Jeg skal bruke helga på å pakke ut, Chris skal legge fliser med faren sin på kjøkkenet, Axel kommer og gjør endel elektrisk og vi skal på søppelfyllinga med noen lass. Blir uten internett iallefll en ukes tid, prøver å få Tele2 til å komme til uka og installere det i huset :)

Snakkes folkens! Klemmer fra Hanne

2 Comments:

  • Gratulerer mine kjære! Dette har dere fortjent :) Håper dere trives i det nye huset! Gleder meg til å komme på besøk. Klem fra meg

    By Anonymous Anonym, at februar 23, 2007 3:42 p.m.  

  • Hei hei! :)
    Jeg gleder meg til dere kan begynne å oppdatere her igjen, jeg. Nå har jeg faktisk fått meg en slags blog også.. skal se om jeg greier å følge den opp.

    Tusen takk for sist, ihvertfall.

    Stor klem, Monica

    By Anonymous Anonym, at mars 19, 2007 9:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home