Hanne og Christian's liv som samboere :)

fredag, oktober 14, 2005

Roadtrip :)

Sitter på skolen nå, skal ta toget til ski om noen timer også kjører jeg og Chris til lillehammer. Som Mon da, hver gang jeg drar dit er Mette her i fredrikstad. Typisk!
Jeg skal til Gry, og han jakte hos Tom :) Vi skal tilogmed stoppe på stange, for Chris skal kikke litt etter rådyr. Og jeg skal være med, en liten minijakt, hehe. Også skal vi spsie middag sammen et sted. Er skikkelig stolt, trente tre dager denne uka. Digg :)

Chris har søkt på en jobb i råde på volvo der, virka bra da han snakka med sjefen. Bare 15 min å kjøre fra oss *Krysse fingrene* Ellers er alt bra, dagene flyr i hjemmesykepleien. Er nesten halveis allerede, er 10 uker til sammen.

Ha en fin helg alle sammen :) Klemmer

1 Comments:

  • Krysser fingre for at jobben i Råde ordner seg da.. Hadde jo vært digg å slippe den lange veien hver dag.

    Artig å lese blog da, ser Christian er like ivrig som meg på skrivingen :D

    By Anonymous Anonym, at oktober 18, 2005 12:20 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home