Hanne og Christian's liv som samboere :)

onsdag, mars 08, 2006

Hanne om: 16 dager til min kjære er hjemme igjen..

I dag tidlig kjørte jeg Chris til Sessvollmoen, og der og i Narvik skal han være til fredag 24 mars. Han kommer hjem dagen etter bursdagen min, kjipt. Han er på rep, hater militæret altså. I tillegg streika bilen min i går, så den er nå på verksted. Kommer til å koste endel tusen. Snufs, har ikke mine beste dager nå, kommer til å være litt utafor til han kommer hjem. Dette er lenger enn han var i Mongolia, det var 12 dager. Trøsten er at jeg iallefall får pratet og sendt mld med han nå.
Han er der som sjåfør for sykebilen, og er ikke i de troppene som er der for øvelsen. Så egentlig er det så bortkasta :( Men de trenger vel en god sjåfør som han. Han får det heldigvis ikke så hardt som de andre da, og får sove inne. Øvelsen heter COLD RESPONSE.. Grøss, det er nok kaldt å være ute sånn nå så lenge. De som er på øvelsen sover ute.

Vi holdt på å kræsje på vei til oslo og. Kjørte i 120 på motorveien og fikk sleng på bilen. Takk gud for at Chris er en så god sjåfør, det var ikke mye om å gjøre før vi hadde gått rundt der. Masse biler på veien, tør ikke tenke på hvordan det hadde gått. Men men, det gikk heldigvis bra. Da var jeg ikke langt fra å begynne å grine, tenkte noen få sekunder mens vi skled at vi kom til å treffe en lyktestolpe. Grøss!

Nå skal jeg en tur opp til søs, greier ikke være alene her nå. Kattene er jo her, men de er ikke i kose- og trøstehumør nå :( Klemmer

1 Comments:

  • Hei, har sjekket kalenderen, og jeg skal jobbe senvakt den 1 april, så jeg tror også jeg ikke kan komme, det blir altfor sent!
    Synd du ikke kan til lørdagen da, hadde vært så kos å sett deg igjen!

    By Anonymous Anonym, at mars 17, 2006 1:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home