Hanne og Christian's liv som samboere :)

mandag, desember 12, 2005

Hanne - Update

Nå var det lenge siden sist, men har gått i ett med eksamenslesing, og alle andre ting. I dag sitter jeg med mine hatede mappeoppgaver hjemme, skal bli ferdig med de i dag og lese de neste dagene. Tenk på meg på fredag :S Er eksamen i juss og samfunnsvitenskapelige emner, urk.

1-års dagen vår var utrolig fin. Fineste dagen jeg har hatt :) Vi dro mot Oslo og jeg fikk ikke vite noen ting. Plukka opp moren til Chris og mannen hennes, de skulle liksom på teater. Jeg trodde de bare tulla. Og de forsnakka seg, hehe. Vi kjørte til Stena Line havna :) Det jeg håpa på :)
De kjørte bilen tilbake til seg så slapp vi betale for plass.

Vi spiste en goood middag og satt og drakk og kosa oss. Etter en stund shoppa vi litt i taxfree'en. Gikk ned på rommet og drakk og kosa oss. Satt på bar, og gikk på nattklubben litt senere. Der dansa vi og kosa oss :) Flott tur!
På søndag var vi i dåp til Chris sin niese, kjempekoselig. Denne helga har jeg bare jobba.

Er ikke sikra jobb på G1, bare i sommer. Få se hva som skjer, er flere som skal søke til sommeren vet jeg. Tiden får vise.
Da får jeg skrive mer på oppgavene :( Klemmer