Hanne og Christian's liv som samboere :)

mandag, oktober 31, 2005

Litt om helga :)

Nå sitter jeg på skolen og venter på Caroline, vi skal gjøre oppgave sammen. I helga har jeg jobbet, og Chris har jaktet på stange. På lørdag kveld hadde jeg fri og Chris skulle kommer hjem. Jeg hadde kjøpt ferske reker og masse godt. La meg litt til å sove så tiden skulle gå fortere til han kom hjem. Våkna av tlf fra han. Han sa " Hanne.. Nå har jeg gjort noe du ikke kommer til å like.." Endel muligheter raste gjennom hodet mitt, før jeg fikk det ut av han. Han hadde låst bilnøkkelen inn i bilen.. Jeg frika ut, fordi han spurte om jeg kunne kjøre opp med ekstranøkkelen. Det ble sånn til slutt, 2 1/2 time hver vei, hehe. Vi var hjemme over halv to, men siden klokka skulle stilles en time tilbake var det ikke så ille. Så vi spiste reker og la oss :) Han skjøt forresten rådyr der, hehe.

Chris har fått et litt ukoselig brev i posten fra militæret. Han skal inn på rep i mars (på bursdagen min), og blir borte på øvelse i 17 dager. Lei meg for det :(
Men dagene er fine fordet, det nærmer seg ettårsdagen vår. Jeg har fått beskjed om å være i ski klokka fem den dagen, med pakka bag med festtøy + t vanlig antrekk. Wiii, gleder meg sånn til å se hva han har planlagt. Nå må jeg avslutte, ha en fin dag videre dere. Klemmer

1 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home