Hanne og Christian's liv som samboere :)

søndag, november 27, 2005

Hanne med en liten update..

Dagsform: Trøtt
Hører på: Fort Minor - Remember the name (Han ene fra Linkin Park, bra:)

Har vært uten nett nesten en uke, digg å få tilbake :) Var på julebord i helga med Chris sin jobb. Vi var på geilo på et fint hotell. Vi drakk i bussen oppover, og fikk en skikkelig fin middag når vi kom opp. Synd jeg var litt full, hehe :p Etter det gikk vi to og la oss, var rimelige trøtte. Dagen etter var det salsa kurs på ettermiddagen, men vi dro heller på et vorspiel noen der hadde. Jeg og en haug gutter, det var spesielt. Vet iallefall hva gutter prater om når de har vorspeil alene, hehe. De var så fulle at det ikke hadde noe å si at jeg var der og. Klokka syv skifta vi til finstasen og gikk ned til julemiddagen. Nam nam, spiste masse pinnekjøtt og annen julemat. Var rimelig mett etterpå :) Jeg og Chris dro opp til et annet hotell hvor faren til Chris og Unni var (kona hans). Der satt vi til halv to, var fri bar siden de var på firmatur. Vi fikk også så mye vi ville :) Aldri vært borti det før, følte jeg måtte drikke masse. Hehe. Vi la oss etter det. I dag har vi sovet, spist og dratt hjem. Var i fredrikstad halv seks, deilig å være hjemme da :)

1 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home