Hanne og Christian's liv som samboere :)

torsdag, november 10, 2005

Hanne om kvelden og helga :)

Hører på: Diaz - Mitt stille vann

Nå sitter jeg egentlig bare å venter på å dra til Monica med Caroline. Er en time igjen, kunne tenke meg å dra nå jeg men, hehe. Det blir kjempekoselig, med boller bakt av Mon og kanskje litt vafler ¤:)

I dag tidlig dro Chris på jobb med bilen full av jaktutstyr, hehe. Borte helt til søndag natt han nå, snufs. Men men, skal jobbe i helga og bake endel. Ha min alenetid og slappe av. Men ser fram mot søndagen da..

Går bra i praksis nå, er morsomt noen dager og (hehe). Er morro å styre mine 5 pasienter helt, alt fra legesamtaler til å legge medisiner. Er litt sressende i hjemmespl, men dagene går sykt fort. På en måte er det en spennende jobb, men det spiller en stor rolle med stedet en jobber. På holmen er det veldig koselig, men jobba litt i hjemmespl på fjeldberg, det var ikke moe morro. Var i første året, så hadde kanskje noe med at jeg ikke kunne så mye men.
Er nok psykiatrien som interesserer meg mest men.

Adios!