Hanne og Christian's liv som samboere :)

tirsdag, november 08, 2005

Hanne's tanker om trening, helga og pizza :p

Hører på: Cat5 - Sexy
Lyst på: Pizza (Vil ha nåååå)
Gjort noe skole i dag? Utrolig nok :p
Humør: Småhyper

Går faktisk flott med trening ennå, ikke blitt lei. Hehe. Har hatt en liten tendens til det før, og slutta etter noen måneder. Har vart i nesten 6 uker nå, så har tro på dette *Glis* Dessuten er jeg bundet og Chris lar med nok ikke slutte så lett. Ikke søs heller :)

I helga er jeg alene hjemme fordi Chris skal på jakt på vestlandet. Jeg skal jobbe lørdag kveld i praksis, utrolig nok. Nærmer seg to uker til slutten, må få tatt en helgevakt. Og da var eneste dagen jeg kunne gå med en sykepleier med spesielle oppgaver :) Skal ellers bare sove lenge og slappe av i helga, digg. Noen som vil ha besøk på fredag? Skal trene i 4 tiden, men etter det har jeg ingen planer.

Christian fikk dessverre ikke jobben på volvo i råde, begge ble lei seg. Utrolig dumt, den passa perfekt. Synes synd på gutten min som må pendle, han er så flink! Han ofrer mye for å bo med meg :) Håper virkelig han finner en jobb snart altså!

Venter på at Chris skal komme hjem, da skal vi kjøpe pizza. Har hatt skikkelig lyst på det i hele dag.. Det blir godt! Tuddelidu..

3 Comments:

  • Hei hei dere to. Synd at chris ikke fikk jobben:( Var så spent på om du hadde skrevet noe om festen jeg.. menmen. Håper det er fint med dere begge to.Kose dere med oizza, håper det ordner seg med jobb for chris og at vi sees snart. Klemmer fra gry:)

    By Anonymous Anonym, at november 08, 2005 10:17 p.m.  

  • Hei snuppa:)

    Her har d skjedd forandringer....;) Virkelig flott side! Synd at Christian ikke fikk jobben da,men d blir vel snart... Takk for kommentaren på sia mi da... Hehe.. Ja,va vi itj søt;) hihi... Kom akkurat hjæm fra Caroline æ no... Sliten etter sykelturen;) Pæææs...! Kos dåkk me Pizza... Klem.

    P.s: E klar for bowling vettø.. Vi ska slå dåkker!!

    By Anonymous Anonym, at november 08, 2005 10:27 p.m.  

  • Endelig et nytt innlegg, hehe:) Nesten tregere enn meg du jo.. Men var mye koseligere farger på siden nå snuppis.. Sees snart på Spenst da, massevis av gla i deg, størst klemz fra Kjersti

    By Anonymous Anonym, at november 09, 2005 5:08 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home