Hanne og Christian's liv som samboere :)

torsdag, november 17, 2005

Hanne om 1 årsdagen og jobb :)

Nå nå nærmer det seg 1 årsdagen vår, som er 2.desember. Det blir morro, jeg har fått beskjed av Chris om å være i ski klokka 17, det er alt jeg vet :) Gaven min til han kan jeg ikke skrive noe om her :p

Det et litt over en uke til jeg skal være med min kjære på julebord, det blir morro. En hel helg på hotell på fjellet et sted, har hørt fra flere om det julebordet. Er visst morro :) Håper jeg får noen å prate med, hehe. Har jo gutten min da.

Jeg og Chris har det utrolig bra nå som vi bor sammen, deilig å slippe det å være lei seg fordi det er så lenge mellom hver gang vi sees, merker at det er jevnt over bra og ikke sånn opp og ned (som når vi bodde fra hverandre). Men den perioden var verdt det, man får på en måte testet forholdet da. Vi gleder oss sånn til å få hund til sommeren, har navn klare og greier vi :)

Snakket med avd.lederen og ass. avd.leder på G1 om sommeren som kommer. Er jo litt usikker på hvordan det fungerer siden jeg er ferdig utdannet da, kommer jo til å gå som assistent litt før jeg får autorisasjonen, og hvordan det blir da når jeg plutselig har en tittel. De sa at hvis jeg ville kunne jeg få jobb 100 % til sommeren som assistent, og bare gå over til sykepleierlønn når det ble sånn. Ikke verre enn det :) Kanskje jeg har en sjanse til jobb etter sommeren og, de virket iallefall positive til at jeg skulle jobbe det :) Det var skikkelig deilig å høre, ble glad da.

Må ordne meg litt nå, skal på jobb i praksis halv fire. Etter i dag er det 4 dager igjen, JIPPI :)