Hanne og Christian's liv som samboere :)

tirsdag, mars 21, 2006

Hanne om: 3 dager til min kjære er hjemme igjen :)

Endelig begynner det å nærme seg, jippi :) Har jobba stort sett hver dag, tida har heldigvis gått fort da. Har det veldig morro på akuttottaket, får se masse ting. Vært med på hjertestans, og pasienter som blir lagt på respirator. Og får gjort masse, har lært veldig mye. Dette er noe jeg absolutt kunne tenke meg å jobbe med en gang hvis jeg blir god nok som sykepleier. De kan utrolig mye der, og ting går mye i legeoppgaver. Mister litt av den sykepleiebiten, men blir jo observasjonen og sånn da.
Ellers er det ikke lenge til min 22-års dag, på torsdag :) Da er jeg bedt på middag hos min søster og typen, det blir koselig. På dagen skal jeg på hjerte-lunge redningskurs på jobben, og på fredag kommer min kjære hjem. Jobber sent i praksis i dag og i morgen, etter fredag er det ca en uke igjen i praksis. Tiden har gått sykt fort, snart ferdig med siste praksis :S

Klemmer fra Hanne