Hanne og Christian's liv som samboere :)

onsdag, mars 21, 2007

Endelig internett igjen :)

Nå har folka fra Tele2 akkurat dratt, og jeg kommer meg endelig på nett igjen ;) Har vært uvant de siste 3 ukene uten noe internett. Vi hadde innfytningsfest i helg, det var utrolig moro. Var endel fra jobben min, noen fra Chris sin og venner av oss begge. Vi dro ut på byen i sarpsborg etter festen, endel dro til fredrikstad. Jeg drar heller dit neste gang tror jeg, var ikke helt det store i sarp. Ellers har vi gjort ferdig kjøkkenet og ryddet ting på plass etter vi flytta inn. Til helgen kommer endel familie av Chris for å se på vårt kjære hus :) Vi trives utrolig godt her, er et rolig nabolag. Kattene er ute nå og elsker det :)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Her er jeg og Mon fra festen

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Chris og Tom

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Gry, Hanso & Axel

2 Comments:

  • Haha! Jeg ser jo skikkelig sløv ut.. :p

    Men det var en meget bra fest, syns jeg. Gleder meg til sommeren allerede. Blir nok bra grillfester på verandaen deres. ;)

    Klem

    By Anonymous Anonym, at mars 21, 2007 5:12 p.m.  

  • Så bra at dere endelig er på nett! Takk for en hyggelig fest og forresten grattis med fullført oppussing!

    By Anonymous Anonym, at mars 22, 2007 12:17 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home