Hanne og Christian's liv som samboere :)

onsdag, april 05, 2006

Wiiii, vi skal ut å resie :)

Nå har vi bestillt oss tur til bulgaria i juni, gleder oss masse masse. Blir borte en uke, her er bilde av utenfor hotellet. Endelig fikk vi ordna oss en tur, tok litt tid :p

Image hosting by Photobucket

Ellers så har vi det kjempebra, hadde en flott fest i helga, med masse hyggelige folk og bra stemning. Dro på byen og dansa. Jeg er kjempefornøyd, men tiden gikk så altfor fort :(
Her er noen bilder, får dessverre ikke lagt inn av alle som var der, var masse bilder.

Image hosting by Photobucket
Meg, fetter Kai og bror Hanso

Image hosting by Photobucket
Caro, Victoria og Karina

Image hosting by Photobucket
Gry og Monica

Image hosting by Photobucket
Tom, Chris og Axel

Image hosting by Photobucket
Søster Kjersti og Aleksander

Hadde min siste dag i praksis i går deilig å være ferdig. Så og dag har jeg sovet leeeenge, helt til 1 faktisk, hehe.

Klemmer fra Hanne

2 Comments:

  • =)=) Takk for ein kjæmpe koslig fæst!! Læng sia æ har hatt d så bra på fest!:) Aill så ut te å kos sæ;)
    Deilig at dåkk ska te syden da. Æ og Ørjan held på å snakke om å dra te syden vi å. Drikk i kjike litt=)

    Fine bilda forresten:)
    Stoooor klem fra Karina

    By Anonymous Anonym, at april 05, 2006 4:31 p.m.  

  • hei du..

    var kjempekoselig og se dere igjen, selv om jeg ikke kunne drikke da:)
    fin blog du har forresten..

    kos og klem
    linda ;)

    By Anonymous Anonym, at april 07, 2006 11:33 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home