Hanne og Christian's liv som samboere :)

søndag, april 01, 2007

Søndag med blå himmel og sol..

Har jobbet helga, skal jobbe dagen i morgen også har jeg faktisk påskeferie jeg og :) Hadde feriedager igjen fra i fjor, det er deilig. Ellers må man jobbe alle røde dager :/ Gruer meg til jul når vi har barn og jeg må jobbe julaften. Men får håpe det ikke blir for ofte.

Sitter i sofaen foran tven med den bærbare på fanget, men musikk i ørene og en kald cola foran meg. Har det igrunn ganske godt nå :) Chris er på beverjakt, han kommer hjem i natt engang. I morgen skal han og Tom på seljakt, de gutta jakter på det meste.

Har bestemt meg for å skrive mer i bloggen, og har forandra innleggene til bare Hanne. Er jo bare jeg som skriver, så da kan det stå Hanne :) Men skal handle om meg og oss. På lørdag hadde vi besøk av Chris sin søster, mannen hennes og datteren deres, Nora. Begge onkelbarna til Christian er kjempenydelige! Blir moro når Kjersti får baby til sommeren, siden hun bor så nærme.

SKITT, fløy inn en kjempestor humle i stua her nå. Heldigis forsvant den kjapt igjen. Den driver og surrer i døråpninga, hører den durer når jeg tar ut musikken fra ørene, hehe. Nå skal jeg henge opp en gardin jeg har tenkt på å ordne lenge. Håper alle får en fin påskeferie med godt vær!

Sanger jeg kommer til å høre på den nærmeste uke:
Roxette - The rox medley (Last ned denne dere, mange gamle gode sanger)
Mira Craig - Leo
P. Diddy & Keyshia Cole - Last night
Under The Influence Of Giants - Mama's room
Mika - Happy ending
Ciara - Like a boy
Danny - Tokyo

Også må jeg si at FULL PAKKE fenger ;)