Hanne og Christian's liv som samboere :)

onsdag, april 19, 2006

Avsluttende eksamen i sykepleie i morra :(

Tror nesten jeg må si meg ferdig med lesinga.. Ikke at jeg kan nok, på langt nær.. Men man skal visst ikke lese så mye dagen før, og jeg har lest ganske mye i dag. Håper jeg greier den. Til uka begynner jeg på hovedoppgaven min, har bestemt meg for å skrive om hjernesvulst og sykepleierens funksjon for å finne mening i lidelse og å skape håp. Det er noe som interesserer meg masse, så skal bli spennende.

Vi har fått forlenga kontrakten her på leiligheten med et halvt år, så nå skal vi bo her til 1. februar. Hadde jeg fått lån i sommer skulle vi ha kjøpt oss hus da, men blir nok uansett for kort tid. Så da har vi litt tid til å se på hus, og finne akkurat vårt hus :)

Skal sterilisere og kastrere kattene om to uker, gruer meg litt. Men er sånn det må bli.
De er så nydelige, skikkelig forskjellig personlighet har de. Blir bare mer og mer glad i dem.

Får begynne med middagen nå, er sulten :)
Klemmer