Hanne og Christian's liv som samboere :)

onsdag, april 04, 2007

Grillfest

I går hadde vi en liten grillfest, der kom Caroline, Gry, Tom, Linda og kjæresten hennes Andreas. Linda hadde med førerhunden Yukon, en kjempesnill og nydelig labrador. Vi blir bare mer og mer sikre på at det er riktig rase for oss. Vi drakk også, Chris lagde starwberry daquari som smakte veldig godt :) Caro dro halv ni (skulle på nattevakt) og Linda, Gry og Andreas dro ni da de skulle på jobb dagen etter. Jeg begynte å drikke halv fire da, så klokka jeg la meg halv tolv, hehe. Ble ingen bytur. Men vi skal snart ha en ordentlig grillfest, hvor alle skal drikke og feste :) Da har vi fått hagemøblene og, hehe. Noen bilder fra i går og påskeegget jeg fikk av Chris. STORT! I morgen drar vi på ColorLine Fantasy i to dager, det blir kjempekoselig. Skriver når jeg er tilbake.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Tom, Yukon og Andreas


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Christian og Gry

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Hanne og Linda

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Hannes påskeegg

3 Comments:

  • Jeg skulle vært der, vennen min. :) Så ut til at dere hadde det koslig! Gleder meg (som sagt) VELDIG til vi kan møtes i Oslo! Hurra, hurra!

    Kos dere på luksus-båt, og nyyyyt tiden sammen.

    Klem

    By Blogger mirakel, at april 04, 2007 10:08 p.m.  

  • Hei Hannemor
    Det var en veldig morsom og koselig kveld=) Men jeg tror den der strawberry daquarien Chris lagde var veldig sterk:) og god da.. hehe
    Gleder meg til vi ses igjen
    Klem Linda
    Yukon og Andreas hilser også;)

    By Anonymous Anonym, at april 07, 2007 4:14 p.m.  

  • Haha ser ut som jeg er kjempe full på bilde!! Jaja fornøyd var jeg hvertfall. Gleder meg til neste grillings:)
    Klemmer gry

    By Anonymous Anonym, at april 10, 2007 2:12 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home