Hanne og Christian's liv som samboere :)

torsdag, april 26, 2007

Jeg har fått jobben jeg ville ha *Jippi*

Det har vært usikkert en lang periode hvor jeg skulle jobbe fra november i høst, da akuttavdelingene i psykiatrien skal omorganiseres. Men nå har jeg endelig fått svar, jeg får være med avdelingen min opp på veum. Vi har alle "mistet" jobben vår på G1, og måttet søke på nytt. Jeg hadde rett på en 50 % stilling innen akuttpsykiatrien, men altså på en av de 5 avdelingene. Fikk endelig beskjed i dag, that made my day ;) Gleder meg til flyttingen, blir nok bra å samle hele psykiatrien.

Ellers har Christian kjøpt seg 4x4 bil, Honda CRV. Den er fin :) Til helga leverer han inn volvo'n, den kommer til å bli dypt savnet. Har blitt glad i den bilen, vår fine stasjonsvogn. Men kommer nok til å kjøpe stasjonsvogn når vi en gang får barn, foreløpig holder opel'en min.
Nå er det snart middag, det blir godt *Hanne*

2 Comments:

  • Så fint å høre!

    Gratulerer med jobben og gratulerer med bilen! Håper jeg får se dere snart.

    Klem fra lillebror

    By Anonymous Anonym, at april 27, 2007 12:16 a.m.  

  • Så bra du får begynne der du ville, Hanne-mor! :D Kjempe stas! Blir spennende å høre hvordan omorganiseringen oppleves. Synes slike ting er interessant, jeg. :)

    Og gratulerer med ny bil. Gleder meg til å se!

    Klem klem

    By Blogger mirakel, at april 27, 2007 8:42 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home